Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Frederike - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Frederike - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Frederike

Blijf op de hoogte en volg Frederike

03 Februari 2011 | Nederland, Utrecht

Vandaag al richting Schiphol, waar we hopelijk morgen de lucht in vliegen. We zijn naar Utrecht om het afscheid van een oud-collega mee te maken. Ruim drie jaar geleden stond ik daar in FEMke en Dirk weer een half jaar daarvoor. Sindsdien is de tijd - ook op de grond - voorbij gevlogen. De geijkte vraag aan de telefoon 'waarbenje', in het Frans 't'es òu?' is in ons geval wel heel toepasselijk. Komende weken hopen we daar zo veel mogelijk duidelijkheid in te verschaffen!
Dankzij mijn vroegere buurjongen, later aangetrouwde neef Maarten en Yolanda gaan we nog meer beslagen ten ijs (beetje bizarre uitdrukking in dit geval) naar de Tropen. De vaccinaties doen hopelijk hun werk, de paspoorten zijn speciaal verlengd, cadeautjes ingekocht, koffers gepakt. Nu maar hopen, dat ons geen aswolken in de weg zitten of dat de Noordafrikaanse R-epidemie niet overslaat naar Azië!

• 03 Februari 2011 - 15:33

Anya En Johan:

Een héél goede reis gewenst. We gaan jullie weer met belangstelling volgen!

• 03 Februari 2011 - 20:45

Monica & Casper:

We wish you both a great trip enjoy asia!

• 04 Februari 2011 - 10:50

Annet:

Geniet van alle nieuwe indrukken. Een veilige reis toegewenst!